Telefonische ondersteuning

Uw doelgroepen hebben soms vragen over vragenlijsten of willen hulp bij het gebruik van een online systeem.  Bij geautomatiseerde datavergaringssystemen met geautoriseerde deelnemers is een helpdesk geen luxe.  Wij kunnen voor uw onderzoek een tijdelijke helpdesk aanbieden.  Een telefoonnummer, e-mailadres met een getrainde helpdeskmedewerker.  De helpdesk is van 9 uur tot 21 uur bereikbaar van maandag tot en met zaterdag.  Deze service maakt een verzorgde indruk op de deelnemers en ondersteunt de kwaliteit van de respons en voorkomt dat u elk moment gebeld kunt worden of mailtjes moet beantwoorden.

Naast telefonisch en e-mail bieden wij voor de online systemen ook een chatfunctie of beeldverbinding (Skype).  Hierbij is het mogelijk dat de respondent tijdens het invullen van de enquête direct antwoord krijgt op een vraag.  Bijvoorbeeld wanneer men ’s avonds inlogt en er problemen zijn met de bediening van het systeem of met de internetverbinding. Dat er op dat moment direct ondersteuning wordt geboden zorgt ervoor dat men niet afhaakt.

De rapportage van de helpdesk worden aan u doorgegeven.  Op die manier bent u op de hoogte van de vragen die zijn binnengekomen en kunt u eventueel aanpassingen doen aan het meetinstrument.

Deze website gebruikt uitsluitend eigen functionele cookies om bezoeker en surfgedrag op onze webpaginas te registreren. Als u ervoor kiest dat we geen cookies gebruiken, kunnen mogelijk niet alle functies op onze website gebruikt worden. Uw keuze word middels een cookie in uw browser voor de tijd van een jaar  geregistreert. OK, functionele cookies , Nee geen functionele cookies

712